1. Hvordan handler jeg hos Netpris?

    Se følgende link - >> Sådan handler du hos Netpris <<

  2. Hvilke betalingsmuligheder tilbyder i?

    Du kan betale for din ordre med følgende betalingskort: VISA, MasterCard, Visa Electron, Eurocard, American Express og JCB.

Du kan også betale med Mobilepay, PayPal, Anyday og Viabill.

  1. Hvornår modtager jeg mit produkt?/Hvor er min ordre?

    Vores behandlingstid på lageret er mellem 1-3 hverdage.
    Efter køb af dine varer, får du mulighed for at vælge om du ønsker:

-At dine varer bliver afhentet af en 3. part

-At du selv afhenter dine varer

Når du modtager en faktura for dit køb hos Netpris betyder det at din ordre er pakket og klar til afhentning.


  1. Hvor kan jeg afhente min ordre?

    Hvis du har valgt selvafhentning bedes du kontakte kundeservice for at aftale afhentnings tidspunkt.

    Når du har fået besked på at din ordre er klar til afhentning, kan du hente dine varer mandag – fredag mellem 08:00 og 17:00 på adressen:

Grosline/BrandHouse UG 

Trollseeweg 2          

D-24939 Flensburg

Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller dit ordrenummer.


  1. Hvordan fungerer forsendelsen?

Vi er ikke involveret i leveringen så det er dig som kunde der selv arrangerer fragten. Efter køb af dine varer, får du mulighed for at vælge om du ønsker:

-At dine varer bliver afhentet af en 3. part

-At du selv afhenter dine varer

6. Hvad sker der, hvis min ordre ikke kommer?

Hvis du har fået en faktura fra dit køb hos Netpris betyder det at din ordre er blevet pakket og er klar til afhentning.
Du bedes derfor kontakte dit valgte fragtfirma for yderligere information vedrørende din ordre.

Har du ikke har modtaget en faktura eller anden information om at din ordre skulle være pakket, så bedes du kontakte vores kundeservice på ([email protected]) eller på +45 70715071 så vi kan undersøge sagen.

  1. Hvad gør jeg, hvis produktet er beskadiget?

    Hvis du står i den uheldige situation at produkter i din ordre er beskadiget ved modtagelse, bedes du kontakte dit valgte fragtfirma for yderligere information.
    Dit valgte fragtfirma har til ansvar at undersøge, om produktet var beskadiget før afhentning. Hvis produktet blev beskadiget før afhentning, modtager du en refusion for produktet af os. Hvis produktet er beskadiget under transport, er vi ikke ansvarlige. I dette tilfælde skal du kontakte og finde en løsning med transportøren.

  2. Hvor meget alkohol kan jeg bringe til over grænsen til Danmark?

    Her er et link til toldstyrelsens hjemmeside hvor de har en fin guide over hvad og hvor meget du må medbringe over grænsen til Danmark:
    https://www.toldst.dk/nyheder/presse-og-nyheder/graenseaabning-hvor-mange-oel-maa-du-tage-med/

 

  1. Hvad gør jeg, hvis der er mangler i min ordre?

    Hvis du mangler et eller flere produkter kan det skyldes at det er blevet erstattet (kan være grundet flere forsekllige årsager) og i dette tilfælde har vi øget mængden af dine andre bestilte varer,

så du helt sikkert vil modtage værdien af varerne for det beløb, du har betalt.

Hvis der ikke er øget mængde eller erstattede produkter bedes du sende en mail til vores kundeservice på ([email protected]) eller ringe til os på +45 70715071 så vi kan undersøge sagen.

  1. Skal jeg betale skat? Er dette lovligt?

    Alle priser i vores onlinebutik inkluderer tysk moms og tyske afgifter. Hvis du ikke selv afhenter varerne til eget brug og transporterer dem personligt til din medlemsstat, men i stedet får varerne sendt af en logistik- eller pakkeleverandør på dine vegne, påløber der national afgifter i dit land i overensstemmelse med europæiske direktiver. Du er ansvarlig for denne punktafgift og skal overholde skatteforpligtelserne. Vi anbefaler kraftigt, at du koordinerer dine forpligtelser og proceduren med dine ansvarlige told- og skattemyndigheder, før du afgiver en ordre. Dette råd gælder primært alkoholholdige drikkevarer. Vær også opmærksom på, at der også kan være nationale afgifter på andre produkter, som ikke opkræves i Tyskland (f.eks. Sukkerafgift i Danmark). Også for disse er du forpligtet til at sikre, at skattelovgivningen i dit land overholdes.


  2. Når du køber varer på Netpris accepterer du samtidig med disse Handelsbetingelser denne eksporterklæring:

”Jeg erklærer, at jeg har fast bopæl i et skandinavisk land, og at jeg udfører varerne til et skandinavisk land. Jeg forpligter mig til ikke at konsumere pantfrie drikkevarer i Tyskland. Jeg er endvidere indforstået med at det indkøbte kun må anvendes i privat sammenhæng.”

 

 

12.

Køb af varer på netpris.dk er undergivet tysk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære tyske domstole.